Forumul Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice din Iasi
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

cine ma poate ajuta si pe mine?????????

2 participan?i

In jos

cine ma poate ajuta si pe mine????????? Empty cine ma poate ajuta si pe mine?????????

Mesaj Scris de catana alina Mier Mar 11, 2009 11:16 am

in prezent,sunt studenta la Univ.Spiru Haret Bucuresti,anul I,facultatea de sociologie si asistenta sociala.Incepand cu anul univ. 2009-2010 voi face parte din cadrul acestei universitati.care imi poate da si mie cursuri,materiale sau tot ce aveti?ma adresez celor de anul I de la Facultatea de Filosofie si Stiinte SP.sau chiar la sociologie dak e separata facultatea.adresa mea de e-mail e alina_brunetzik19@yahoo.com.Va multumesc
catana alina
catana alina

feminin Numarul mesajelor : 3
Varsta : 34
Localizare : bucuresti
Specializarea : sociologie si asistenta sociala
Interese : tot ce este legat de facultate
Data de inscriere : 11/03/2009

Sus In jos

cine ma poate ajuta si pe mine????????? Empty Re: cine ma poate ajuta si pe mine?????????

Mesaj Scris de Iarna Mier Mar 11, 2009 3:01 pm

Buna Alina, da te putem ajuta. Vom vorbi mai multe pe messenger sau e-mail. Insa pina atunci iti voi da un grup de discutii pe yahoo pe sociologie - http://groups.yahoo.com/group/sociologiecuza
Iarna
Iarna
Admin

masculin Numarul mesajelor : 255
Varsta : 36
Localizare : Iasi/Botosani
Joburi/Distractii : politica, muzica
Specializarea : Stiinte Politice
Data de inscriere : 27/02/2008

https://filosofie.forumgratuit.ro

Sus In jos

cine ma poate ajuta si pe mine????????? Empty Re: cine ma poate ajuta si pe mine?????????

Mesaj Scris de Iarna Mier Mar 11, 2009 3:03 pm

Ca un fel de introducere, pentru sociologie, ai mult mai multe avantaje decat la celelalte specializari. Mai multa practica si un viitor mai sigur, in comparatie cu celelalte specializari.