Forumul Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice din Iasi
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Salahori cu studii superioare

In jos

Salahori cu studii superioare Empty Salahori cu studii superioare

Mesaj Scris de Iarna Mier Mar 11, 2009 1:13 am

● In conditiile in care, de la an la an, din ce in ce mai putini absolventi de studii superioare reusesc sa-si gaseasca un loc de munca pe specializarea la care au studiat, numarul de locuri finantate de la buget a crescut la Universitatea Cuza ● "Eu sunt absolvent de Cuza, in promotia anului trecut, la o disciplina umanista si am ajuns sa lucrez ca agent de paza intr-un complex comercial, ca altceva rezonabil pe piata muncii nu am gasit... E umilitor pentru mine, sincer sa va spun, dar trebuie sa ma intretin, ca nu mai primesc bani de la mama si de la tata. Daca asta inseamna sa studiezi la cea mai veche universitate din Romania, e clara situatia...", a declarat Ionut Cotovanu ● Rectorul Universitatii Cuza recunoaste ca absolventii au probleme in a-si gasi un loc de munca pe termen scurt si este nemultumit de faptul ca nu este o competitie reala intre universitati